17 stycznia 2016

Cuda na ścianach.

O tym, że uwielbiam drewniane litery, wiadomo. Najróżniejsze uwielbiam. Małe, duże, kolorowe, naturalne, niemal wszystkie. Gdy zobaczyłam tę ścianę, oczywiście zachciałam :) Przecudna jest. Już zaczęłam planować, z czego powycinam litery, ile, jak duże, jak je pomaluję. Okazało się, że to fototapeta jest. Genialna. Zakochałam się więc w fototapetach. Spójrzcie tylko:



Fototapety to świetny pomysł na optyczne powiększenie przestrzeni. Na szybką i efektowną dekorację salonu, kuchni, jadalni, łazienki.   Ale dla mnie są najidealniejsze do pokoju dziecięcego :) Moje dzieci ciągle mnie proszą o namalowanie "czegoś" na ścianie. Nie odważę się :) Fototapet jest całe mnóstwo na rynku, są piękne, są najróżniejsze, do wyboru do koloru. A ja, fanka rustykalnych wnętrz, zaczęłam marzyć o nowoczesnych... No jak nic, czeka mnie budowa nowego domu ;) Fototapety i plakaty znajdziecie tutaj http://fototapetynawymiar.com/Dużo, oj bardzo dużo. Nawet "drewniane" litery tam znalazłam.


Trochę inspiracji:


Tu dodatkowo cudowny stołek!















Plakat w łazience, taka kropka nad "i":










4 komentarze: