24 kwietnia 2015

Pokoik dziecięcy

Ponieważ mój komputer pełen jest zdjęć pokoików dziecięcych, postanowiłam podzielić się niektórymi. Tym bardziej, że sporo w nich drewnianych dodatków, które chodzą mi po głowie już od dawna. Część już mamy na swoim koncie i zdobią pokoiki dziecięce naszych klientów, inne z przyjemnością kiedyś zrobimy :) Domki drewniane, drewniane zabawki, drabiny, fajne łóżka, tapety pokojowe - no cuda można stworzyć. Ja lubię lekko loftowe klimaty w pokoikach dziecięcych, ale maluchy jednak chyba wolą dziecięcą słodycz. My też przeszliśmy przez różowości w pokoju naszej córki :) Ale nawet róże i pastele mogą stworzyć fajny klimat. 

Litery i tak proste biurko (cudnie!):













Tapeta na jednej ze ścian to też świetny pomysł. Zobaczcie jak jest u Guci, która szyje cuda dla dzieci (http://gucialoveskids.blogspot.com):


U Guci wiszą nasze domki i półeczka na książki. Cudnie tam :)






6 komentarzy:

  1. świetne inspiracje :) jeden z nich podobny do pokoiku mojej córy w któym prawie wszystkie dodatki wykonałam ręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdjęcia poproszę! ;) Podglądam Twoje cudne misiaki filcowe, przepiekne są!

      Usuń