8 kwietnia 2015

Takie moje :)

Uwielbiam wnętrza białe, czyste, dopracowane, lekkie. I szarości. Czyli tak na czasie ;) Ale za każdym razem, gdy myślę o własnym wymarzonym domu, trudno mi sobie wyobrazić moją rodzinę w tej nieskazitelnie czystej bieli.  Mam od dawna zachomikowane w inspiracjach wnętrza i zewnętrza doskonale niedoskonałe. Jednak to wieś... sielska, ciepła, urocza. Tu nas widzę i mniej więcej w tę stronę idziemy. Oto "moje" wnętrza i zewnętrza cudne:

    


Ta fantastyczna kuchnia, to jedno z przepięknych wnętrz Moniówki (http://www.moniowka.pl). Zerknijcie koniecznie, bo przepięknie tam!












Źródło: pinterest.com

13 komentarzy:

  1. Piękne inspiracje a furtka powala na kolana:) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam inspiracje w takim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też podobają się bardzo jasne, skandynawskie klimaty....ale jak by moje stado przetoczyło się przez taką białą podłogę albo zasiadło na jasnym fotelu czy kanapie to...strach pomyśleć. Ale kolory natury i przedmioty z duszą zawsze są blisko mnie. No i przeniosłam się na wieś gdzie mam dodatkowo ciszę, niebo z widoczną Drogą Mleczną i taras z widokiem na ogromny ogród. Twoje inspiracje pokrywają się z moimi. Pozdrawiam i życzę spełnienia. Mirela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, moje stado, dwu i czteronożne (plus jedno trzynożne), również nie nadaje się do bieli ;). Moja wieś też spokojna, cicha, niebo piękne ponad dachem. Teraz tylko ten taras i inne drobiazgi. Pozdrawiam serdecznie i życzę samych przyjemności w tym wiejskim raju :)

      Usuń
  4. pierwsze wnętrze pochodzi z Polski dokładnie stąd : https://www.facebook.com/pages/Moniówka/111215795630374?sk=photos_stream :) polecam odwiedziny u Moniki :D też lubie takie klimaty.. ale nie jestem pewna czy az tak bardzo sielsko chciałabym na codzien :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, już lecę do Moniki zatem, bo wnętrze piękne. Zaraz je oznaczę :) Dziękuję!

      Usuń
  5. Oj, mieć taką furteczke do własnego zaczarowanego ogrodu - moje marzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te wszystkie zdjecia mnie zauroczyły... zdecydowanie są w moim stylu:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie rustykalne klimaty. Mieszkam na wsi, zrobiłam białą altankę ganeczek , mam dużą rodzinę ciągle ktoś wchodzi wychodzi i jakoś specjalnie się nie brudzi sprzątam tak jak do tej pory, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie rustykalne klimaty. Mieszkam na wsi, zrobiłam białą altankę ganeczek , mam dużą rodzinę ciągle ktoś wchodzi wychodzi i jakoś specjalnie się nie brudzi sprzątam tak jak do tej pory, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. no piękne inspiracje i cudne te wnętrza.....też podobają mi się jasne , białe - kremowe wnętrza, z szarościami- mam niby włąśnie takie mieszkanie, ale cóż - moją prawie 2 letnia córa skutecznie mnie zniechęca już do bieli bo brudzi wszystko np. kredkami :) dziś myłam ścianę w salonie koło kanapy pomalowaną seledynową kredką świecową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, trzeba było na pamiątkę zostawić. W rameczce pięknej umieścić dzieło seledynowe na przykład ;)

      Usuń