2 stycznia 2013

Wydziergany Nowy Rok ;)

Witajcie w 2013 roku!

Szaleństwo sylwestrowej nocy :) Ja wiem, że sylwester z szydełkiem w ręku to dziwactwo, ale
moja córka dostała szydełkowy niezbędnik dziecięcy składający się z plastikowych grubaśnych szydełek i kilku kawałków włóczki w cudnych kolorach i nie mogłam się powstrzymać. A gdy ten wieczór spędza się w domu, z dziećmi, nietrudno o chwilę spokoju. Jako dziecko potrafiłam zrobić na szydełku łańcuszek. Pomyślałam zatem, że skoro potrafię łańcuszek, to już coś. Jak zasiadłam do tych łańcuszków, robota tak mnie wciągnęła, że stworzyłam dwa etui na telefony. Jedno moje, drugie córki. Moje (lewe) trochę bardziej nieudolne, bo powstało pierwsze. Nie są to dzieła doskonałe, są zupełnie intuicyjne, ale dla mnie są cudne, bo to moje pierwsze szydełkowce w życiu! Muszę chyba teraz zasiąść z jakąś instrukcją, by trochę bardziej profesjonalnie zabrać się do szydełkowej pracy :) 




18 komentarzy:

  1. urocze wyszły Ci te etui , wiesz byłam pewna ze to robione na drutach bo ten splot taki podobny;-)))fajne!!!!pozdrawiam noworocznie i ciepło bo u nas 10 stopni na plusie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na drutach jeszcze nie próbowałam :) U nas też ciepło, ale nie aż tak! Ale ja lubię taką ciepłą zimę :)

      Usuń
  2. Śliczne etui. Wprost nie mogę uwierzyć, że to Twoje pierwsze szydełkowe prace. Sploty wykonane są tak prościutko. Pamiętam moje pierwsze prace szydełkowe wykonywane gdy byłam w szkole podstawowej, z całą pewnością ich wykonanie miało wiele do życzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogę uwierzyć ;) Na dodatek to szydełko dziecięce, grube, trochę niewygodne jest, ale udało się :)

      Usuń
  3. Ładne i jaki fajny sposób na Sylwestra w domu ;) U mnie był z książką, tak się zaczytałam, że przyjście nowego przegapiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sposób ok, produktywny ;) Twój też bardzo miły! :)

      Usuń
  4. Urocze są :)
    Pozdrawiam w nowym roku
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne sa barwo :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytasz mi w myślach - też mam ochotę przekroczyć magiczną barierę łańcudszka... ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne sa :) Jakby co to sluze pomoca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli dziergasz! Dziękuję, w razie czego będę Cię męczyć ;) Tylko ja nie wiem, czy jestem w stanie przeskoczyć ten poziom zaprezentowany na zdjęciach :)

      Usuń
  8. Słodziutkie etui :)
    Witam w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są ;) i bardzo przydatne. Sama mam takie na telefon.

    OdpowiedzUsuń